Angelica Revadias (@revataas) | Female Daily

ADD

image-user-female-daily

revataas · Angelica Revadias

Beauty Savvy | 2701 Beauty Points
3.6(29 reviews)
Rose All Day CosmeticsAloe-HA Aloe Vera Gel

revataas recommends this product!

31 Dec 2019

Aloe-HA ini ngebantu banget buat gatel-gatel karena gigitan serangga. Udah coba pake soothing lotion, tapi yang paling ampuh meredakan gatal cuma aloe-HA! Karena produk multiuse, this is A must have siap di lemari skincare, in case of emergency. Selain itu, seperti revi ... Read more

Usage Period : 1 month - 3 months

Purchase Point : XBeauty by Female Daily

0
3.6(3374 reviews)
The OrdinaryNiacinamide 10% + Zinc 1%

revataas recommends this product!

12 Dec 2019

Meskipun awalnya nggak ngerasa ada yang berubah-berubah banget, tapi setelah habis satu botol kayaknya serum ini bantu ngilangin beksa jerawatku. Consistencynya agak thick, tapi nggak terlalu moisturizing (imho) harus seal everything pake moisturizer lagi. Meskipun reco ... Read more

Usage Period : 6 months - 1 year

Purchase Point : Official Brand Store

0
3.6(59 reviews)
BLP BeautyLip Glaze

Spiced Masala

revataas recommends this product!

12 Dec 2019

Akhirnya dapet juga Lip Glaze BLP waktu 11.11 kemaren😭 Produk yang selalu di raih kalo mau touch up cepet aja karena warnanya pigmented dan ringan. Bisa jdi topper juga, ngerubah warna lipstick jadi lebih deep dan kalem. Loov!

Usage Period : 1 week - 1 month

Purchase Point : Brand website

0
3.6(104 reviews)
iUNIKCentella Calming Gel Cream

01 Aug 2019

Originally wanted to buy skin1004's Madagascar Centella Asiatica Cream, tapi takut terlalu berat untuk kulit mukaku yang berminyak & easily clogged. Gak sengaja di booth Ponny Beaute di jxb liat ini dan langsung beli karena sama-sama punya ingredients centella asiatica ... Read more

1
3.6(47 reviews)
MaybellineFit Me! Concealer

30 Honey

14 Jul 2019

My favorite concealer from maybelline! Coverage nya ada & warna nya masuk banget ke kulit aku. Cucok. Tapi kayaknya kurang bisa nutupin bekas jerawat yang cokelat. But i like it nevertheless, ringan juga. Absolutely going to repurchase this

0
3.6(276 reviews)
SafiWhite Expert Replenishing Night Cream

14 Jul 2019

Nggak terlalu suka karena setelah pake berasa sedikit tacky dan nggak terlalu moisturizing. Tapi efek mencerahkannya ada & terlihat setelah pemakaian produk sampai habis. Di kulit aku yang acne-prone, meskipun nggak menambah jerawat tapi jerawat yang udah ada kayak ngga ... Read more

1
3.6(17 reviews)
LamicaTapered Highlight Brush

30 Dec 2018

I thought the size was too big for a highlight brush at first, but turns out it gives me the perfect natural highlight finish. Same like the powder brush, loving the soft bristles & the sleek design. Worth every penny!

0
3.6(21 reviews)
LamicaPowder Brush

30 Dec 2018

Using this as a blush brush & it pick up the perfect amount of powder so it looks natural and can build up the blush as you wish. The bristles are also soft & fluffy. Not regretting my decision to buy this instead of RT’s blush brush.

0
3.6(323 reviews)
PIXYTwin Blush

01. Pop Terracotta

30 Dec 2018

Fell in love with it from the very first swatch. I love how it has a powdery texture once its applied, blends easily on my cheeks & can be used as an eyeshadow too. This color also gives that natural blush color on my skin tone.

0
3.6(36 reviews)
WardahInstaperfect Geniustwist Matic Contour Brow-Brushed

Deep Grey

17 Dec 2018

Instant Instagram brows with this one & the spoolie is so fluffy & soft. I looove it! Cuma tetep haru hati hati karena kalo ketebelan pake warna yg grey bisa jadi medok banget :( But overall I likey likey❤️

0
Prev
1
234567...
Next