Rasida (@ichac1108) | Female Daily
image-user-female-daily

ichac1108 · Rasida

Beauty Newbie | 410 Beauty Points
4.5(53)

the Aubree

Ginseng Renewing First Serum

17 Apr 2021

recommends this product!

Awalnya iseng banget beli serum ini, karena aku tertarik sama kandungan ginseng rootnya. Aku pecinta ginseng root bangettt karena bisa mencerahkan di aku. Kebetulan kulitku lagi kusam bgt kayak butuh nutrisi gitu ditambah lagi jerawatan karena masker. Eh pas cobain seru ... Read more

Usage Period : 3 months - 6 months

Purchase Point : Shopee

2
4.2(568)

AXIS-Y

Dark Spot Correcting Glow Serum

17 Apr 2021

recommends this product!

Produk ini sangat cocok di kulit aku yg dry-acne prone. Teksturnya sangat ringan, dan mudah meresap tp masih meninggalkan kesan lembab di kulit. Efek yg terlihat di kulit aku adalah meratakan warna wajah, bikin kulit ga kusam dan juga menenangkan jerawat kemerahan. Kala ... Read more

Usage Period : 3 months - 6 months

Purchase Point : Shopee

0
4.5(41)

Gentle Hour

Call It a Day Cleansing Balm

31 Mar 2021

recommends this product!

I fell in love the first time im using it. This product is quite different from previous cleansing balm i've ever tried. I love that unique, creamy and soft texture and it melts my make up soo gently, and once washed off it didn't leave my skin stripped or tight. I can ... Read more

Usage Period : 1 month - 3 months

Purchase Point : Shopee

0
4.3(269)

ACWELL

Licorice pH Balancing Toner

31 Mar 2021

recommends this product!

I really looooooooove this product! It works really well on my face, it hydrates my skin and refines my skin texture. I use it for almost nine months now, and it's already my second bottle. The price is quite affordable.

Usage Period : 6 months - 1 year

Purchase Point : Shopee

0
4.1(97)

Laneige

Perfect Pore Cleansing Oil

26 Aug 2018

I'm new to this product but I'd say I love it! Beli ini karena teracuni sama Kiara di video skincarenya. Wahgelaseh, blackhead aku emg keangkat semua! walopun masih ada sisa whitehead tp aku cukup amazed dgn produk ini. Setelah dipake bikin muka kliatan cerah gitu hihi. ... Read more

0
4.3(341)

Sensatia Botanicals

Unscented Soapless Facial Cleanser

26 Aug 2018

Facial cleanser terciamiiiiik, selain soapless dan unscented, setelah cuci muka tuh kulit ga berasa ketarik, which i really love! Dengan harganya yg segitu tp isinya banyak.....wkwk bisa saving more money:") Baunya agak kaya betadine sih but I totally fine with that. I ... Read more

0