Makino Nadela (@delakino) | Female Daily

ADD

image-user-female-daily

delakino · Makino Nadela

Beauty Newbie | 10 Beauty Points
3.6(44 reviews)
Bath and Body WorksVanilla Bean Noel Fine Fragrance Mist

14 Jul 2017

I love love love love this fragrance! I'm dying and living for it ! Lebay sih tapi emang wangi body mist ini idaman banget buat gourmand aroma lover kayak aku. It literally gives sweet fragrance in every notes! Wangi vanillanya manis banget dengan hint cocoa dan caramel ... Read more

0
3.6(5 reviews)
Palmer'sCocoa Butter Formula Firming Butter

13 Jul 2017

Aku belum pernah hamil dan melahirkan tapi aku punya banyak bangeet stretchmark gara2 habis nurunin berat badan secara drastis. Kalau ngurangin stretchmark.... I'm not sure karena stretchmark sama sekali ga berkurang. Mungkin juga karena aku makenya cuma sekali sehari p ... Read more

0
3.6(10 reviews)
Cathy DollSnail Bright Whitening Cream

10 Jul 2017

The thing that I really really love about this cream is the packaging.... It's really cute and it has pump ! walaupun terlihat seperti jar, didalamnya ada semacam pump untuk mengambil produknya. Lebih higienis dan praktis. Tekstur krimnya ringan dan dan mudah meresap. A ... Read more

0
3.6(31 reviews)
The Body ShopMoisture White Shiso Whitening Night Treatment

10 Jul 2017

Entah kenapa produk ini kurang cocok buat aku... The first morning I woke up after using this product, I was freaked out by small pimples appearing on my cheeks. Aku jarang banget muncul jerawat walaupun termasuk tipe oily, jadi bisa aku asumsikan jerawatnya muncul gara ... Read more

0
3.6(37 reviews)
theBalmBalmShelter Tinted Moisturizer

10 Jul 2017

I love using tinted moisturizer and this product was my fav! Teksturnya sangat ringan dan gak bikin muka terasa tebel, kemasannya travel-friendly, and it has sheer coverage. Walaupun ga ngecover dark spots dan blemish, produk ini tetap bikin muka terlihat mulus... Apala ... Read more

0
3.6(5 reviews)
L'OccitaneShea Delightful Rose Lipbalm

10 Jul 2017

Lipbalm ini lumayan melembabkan dan cocok untuk dipakai sehari-hari karena gak terlalu glossy dan yang terpenting, gak lengket. Aku sering pakai ke kampus dan bibir bener2 ga kekeringan sampai siang hari. Packagingnya juga cute dan praktis untuk dibawa kemana-mana. The ... Read more

0
3.6(41 reviews)
L'OccitaneCitrus Verbena Eau de Toilette

07 Jul 2017

Me and my mum really love this perfume! It has a really fresh yet soft citrusy scent as it stated. Pokoknya ga bosenin wanginya. Kalau aku sukanya dikombinasiin ama tbs italian summer fig edt jadi ada hint sweetness nya. Kekurangannya sih mungkin di longevity.. wanginya ... Read more

0
3.6(173 reviews)
NuxeReve de Miel Ultra Nourishing Lip Balm

07 Jul 2017

Unarguably my best nourishing lipbalm ever! Bener2 bikin bibir lembap tanpa terasa berminyak atau lengket like most lipbalm I've tried. Wanginya juga ga overpowering jadi sangat nyaman untuk dipakai. Pernah nyoba pakai malam sebelum tidur dan paginya bibir terasa lembut ... Read more

0
3.6(1 reviews)
L'OccitaneImmortelle Eye Care and Mask Duo Brightening Correction

06 Jul 2017

I don't know why... but somehow this product gives irritation to my skin. Awalnya biasa aja tapi setelah beberapa kali pemakaian kulit bawah mata terasa pedih... dan jadi agak kering? Well the texture is looking pretty good though.. its like a gel which is pretty easy t ... Read more

0
3.6(12 reviews)
L'OccitaneImmortelle Precious Eye Balm

06 Jul 2017

I've been using this product for a few weeks and I haven't seen any reduction on my fine lines :/ Even so, kulit bawah mata terasa lembab dan halus cause this product moisterizes my under eye skin pretty well. Repurchase? I don't know yet since i think the benefit it gi ... Read more

0
Prev
1
2
Next