Tiara Oktaviyanti (@Tiara_okta) | Female Daily
image-user-female-daily

Tiara_okta · Tiara Oktaviyanti

Beauty Newbie | 332 Beauty Points
4.1(1747)

Purbasari

Lipstick Color Matte

90 Crystal

07 May 2021

recommends this product!

Lipstik yang mouisturizing banget di bibir karna teksturnya creamy. selain warnanya bagus, lembut banget nggak bikin bibir jadi pecah-pecah ..warnanya coral tapi lebih ke nude di bibir aku. sukaaa bangettt 😍 aku udah 3x beli lipstik ini dan selalu puass😊

Usage Period : More than 1 year

Purchase Point : Matahari

0
4.7(22)

Abib Cosmetics

Yuja Essence Vitalizing Pump

04 May 2021

recommends this product!

ini produk dari korea yang aku sukakk banget 🥰 baru pake ini sekitar 4 harian dan wajah aku bener"jadi cerah glowing gitu 😍 wanginya juga gak ganggu, dan formulanya ringan.. teksturnya gel agak thick, tapi mudah diblend ..I recommend putting this in the fridge to enha ... Read more

Usage Period : Less than 1 week

Purchase Point : Lazada

0
3.2(1374)

Wardah

Lightening Micellar Gentle Wash

17 Apr 2021

recommends this product!

when i try a new facial wash, i usually got acne or redness on my face. but this one was really good 👍 whenever i trying this, none of these skin problems appear on my face.. 🥰 repurchase? of course.

Usage Period : Less than 1 week

Purchase Point : Lazada

0
4.7(375)

Wardah

Colorfit Velvet Matte Lip Mousse

08 Brown Creator

17 Apr 2021

recommends this product!

lip matte wardah juara sih, lembut banget dan tahan sampe 5 jam walaupun udah kehapus karna makan minum .. 😍😍 warna shadenya juga bagusss bangetttt .. di swatch dikit aja udah pigmented banget 😍😍😍

Usage Period : Less than 1 week

Purchase Point : Lazada

0
3.9(423)

Some by Mi

AHA BHA PHA 30 Days Miracle Cream

17 Apr 2021

recommends this product!

Sejauh ini night cream yang paling aku suka yaa rangkaian dari somebymi ini. 👍Selain gabikin wajah breakout, wanginya juga gak nyengat dan bikin wajah kayak glowing gitu tiap abis bangun tidur. 💓💜💜

Usage Period : Less than 1 week

Purchase Point : Shopee

0
3.9(16)

Innisfree

Bija Cica Gel

17 Apr 2021

recommends this product!

It was really good for skin trouble, it's remove redness in my face and it's calming my acne. This product is what i really want.. and ofcourse its really worth to buy. Repurchase? O absolutelly yes..

Usage Period : Less than 1 week

Purchase Point : Shopee

0