Pronto Dry Shampoo Powder - Review Female Daily

ADD

Oscar Blandi

Pronto Dry Shampoo Powder

Rp. 295.000
4.2

3 REVIEWS

5 Stars

1

4 Stars

2

3 Stars

0

2 Stars

0

1 Star

0

3.7/5

for package quality

0%

users will repurchase

female-daily-user-image
davaniele

25 - 29

05 Apr 2019

I got this from my friend several years ago. She gave it to me as a gift which was very funny because I did not even ask or request her to purchase it for me. Also, I was not celebrating my birthday or any other special occasions either. Well, it was great as a dry shampoo because several years ago, my hair scalp was rather oilier than it is now. T... Read More

24 Sep 2015

Pertolongan pertama untuk rambut lepek. Aromanya fresh banget, begitu diaplikasikan ke rambut langsung ngembang kayak baru kering dari keramas. Tapi entah kenapa cepat juga lepeknya gak sampai 4 jam rambut udah lemes dan lepek..

female-daily-user-image
naomiadhi

Wavy

Thick

25 - 29

11 Sep 2015

Dry shampoo pertama aku, so far so good. Wanginya lemon, pemakaian mudah. Bikin rambut lepek jadi bervolume dan mengembang seperti habis keramas. Tapi sejauh ini hanya untuk memperpanjang jarak antar keramas aja. Kalau sudah pakai ini satu kali, besoknya nggak bisa pakai lagi karena bikin kulit kepala berasa kurang nyaman.