Schwarzkopf Extra Care Q10 Recharge Conditioner - Review Female Daily

Schwarzkopf

Extra Care Q10 Recharge Conditioner

Rp. 45.000

3.8

2
1
2
0
0

5 users

Reviewed this

0% users

Recommended this

Description

MEMBER'S REVIEWSigned & Sealed with honesty

Filter |

Sort by:

newest

annbing

Wavy, Thick, 30 - 34

28 May 2016

Saya akui saya penggemar berat merek ini dari jaman jadul kuliah dulu, cuma agak kecewa dgn kualitas nya setelah jadi 'warga perawatan rambut sini'...ahaha 

Trus kalo ga salah persepsi, Q10 itu bukannya utk masalah anti-aging..?
Balik ke rambut, seri ini agak waxy di saya, tapi boleh lah, paling ga rambut ga rontok aja deh..

0

griseldis

Straight, Normal, 19 - 24

20 Jan 2016

This conditioner really works well on my hair. With using the both shampoo and conditioner, my hair's getting smoother, seems to be healthier, never have a bad hair day anymore :) a little pricey compared with another drugstore shampoo/conditioner, but totally worth

0

reinarain

Wavy, Thick, 25 - 29

22 Nov 2015

I used this conditioner too, it left my hair a lot more nourished and hydrated. After a couple of uses my fine hair felt weighed down the smell is really strong. This would be better suited to those with long, dry/damaged hair.

0

princ3ssvina

Straight, 35 - 39

14 Nov 2015

Conditioner ini enak banget lho dipakenya, cukup pake di ujung2 rambut aja yah kemudian bilas. rambutku yang semula suka kering ujung2nya bahkan hingga bercabang jadi super lembut, tidak kering lagi bahkan tidak bercabang pula

0

ladygatha

Wavy, Thick, 25 - 29

24 Oct 2015

Awalnya saya beli produk ini tanpa mengetahui jenis rambut saya (helaian rambut tebal)
Alhasil saya nggak merasakan manfaat menghaluskan yang signifikan dari produk ini. Di jenis rambut saya, efeknya hanya sedikit menghaluskan dan mencegah rambut kusut.
Wanginya juga enak.

0