Schwarzkopf Extra Care Q10 Recharge Conditioner - Beauty Review

Schwarzkopf

Extra Care Q10 Recharge Conditioner

Rp. 45.000

3.8

2
1
2
0
0

5 users

Reviewed this

0% users

Recommended this

Description

MEMBER'S REVIEW#FakeFree and Authentic
Fake or paid reviews and violating accounts can be deleted / banned. Read our full Beauty Review Terms & Conditions here.

Filter |

Sort by:

newest

annbing

30 - 34

Combination, Medium Light, Neutral

28 May 2016

Saya akui saya penggemar berat merek ini dari jaman jadul kuliah dulu, cuma agak kecewa dgn kualitas nya setelah jadi 'warga perawatan rambut sini'...ahaha <div>Trus kalo ga salah persepsi, Q10 itu bukannya utk masalah anti-aging..?</div><div>Balik ke rambut, seri ini agak waxy di saya, tapi boleh lah, paling ga rambut ga rontok aja deh..</div>

0

griseldis

25 - 29

Dry, Light, Neutral

19 Jan 2016

This conditioner really works well on my hair. With using the both shampoo and conditioner, my hair's getting smoother, seems to be healthier, never have a bad hair day anymore :) a little pricey compared with another drugstore shampoo/conditioner, but totally worth

0

reinarain

25 - 29

Combination, Light, Neutral

22 Nov 2015

I used this conditioner too, it left my hair a lot more nourished and hydrated. After a couple of uses my fine hair felt weighed down the smell is really strong. This would be better suited to those with long, dry/damaged hair.

0

princ3ssvina

35 - 39

Combination, Light, Neutral

14 Nov 2015

Conditioner ini enak banget lho dipakenya, cukup pake di ujung2 rambut aja yah kemudian bilas. rambutku yang semula suka kering ujung2nya bahkan hingga bercabang jadi super lembut, tidak kering lagi bahkan tidak bercabang pula

0

ladygatha

25 - 29

Dry, Light, Neutral

24 Oct 2015

Awalnya saya beli produk ini tanpa mengetahui jenis rambut saya (helaian rambut tebal)

Alhasil saya nggak merasakan manfaat menghaluskan yang signifikan dari produk ini. Di jenis rambut saya, efeknya hanya sedikit menghaluskan dan mencegah rambut kusut.

Wanginya juga enak.

0