Trope Nail Lacquer New Wave - Review Female Daily

Trope

Nail Lacquer

New Wave

Rp. 125.000

3.0

0
1
1
1
0

3 users

Reviewed this

34% users

Recommended this

Description

MEMBER'S REVIEWSigned & Sealed with honesty

Filter |

Sort by:

newest

Anisamawar

Medium Light, Neutral, 19 - 24

08 Oct 2019

Anisamawar recommends this product!

Teksturnya cair banget dibanding kutek pada umumnya. Warnanya juga kurang pekat jadi makenya harus minimal 2 layer biar keluar warnanya. Tapi warnanya bagus kok, kuteknya juga tahan lama ga gampang ngelupas

Usage Period : 3 months - 6 months

Purchase Point : Sociolla

0

nimasputria

Medium, Neutral, 25 - 29

19 Mar 2019

Teksturnya cair banget dan ngga bisa dipakai untuk satu layer aja karena hasilnya akan ngga rata. Kalau dipakai dua layer baru deh warnanya bisa rata dan baru kelihatan warna seperti di botolnya. Udah gitu berasa berat juga somehow dipakenya. Karena cair banget juga, pake ini susah banget buat rapi.

0

yscapb

Medium Light, Neutral, 19 - 24

08 Mar 2019

I don’t know whether it was me and my bad nail polishing skill or this product was not meant for me. The formula is too thin in my opinion, i need 2-3 coat to make it even and vivid. When it dries, the surface is still sticky :( Causing quite a mess. It’s impossible to not add a layer of clear nail polish, to help it stays. Colour-wise it’s okay, but i was hoping for a better formula in terms of viscosity, drying period and staying power even so, with the quite high pricepoint for a nail polish. Hope they re-formulate soon!

0

SIMILAR PRODUCTS

Stroberi Strawberry Nail Henna Maroon and Black

4(10)

Strawberry Nail Henna

Maroon and Black

Stroberi
Trope Nail Lacquer 102 Raw

1.8(4)

Nail Lacquer

102 Raw

Trope
Stroberi Nail Coat 019

3.9(13)

Nail Coat

019

Stroberi