Blithe InBetween Hydro Priming Cream - Beauty Review

Blithe

InBetween Hydro Priming Cream

Rp. 0

4.3

2
0
1
0
0

3 users

Reviewed this

100% users

Recommended this

Description

MEMBER'S REVIEW#FakeFree and Authentic
Fake or paid reviews and violating accounts can be deleted / banned. Read our full Beauty Review Terms & Conditions here.

Filter |

Sort by:

newest

STEFANNY94

25 - 29

Combination, Medium Light, Neutral

16 Mar 2022

STEFANNY94 recommends this product!

bukan saya pakai sebagai primer makeup. saya pakai sebagai moisturizer. instant glowing really, but did not leave any greasy feeling. but sadly, i got allergic reaction after using it for 1 week. so sad. it is so pricey. love the package, looks luxurious. and also, it has a pleasant smell. but, overall, i choose the yellow one, much better than this.

Usage Period : 1 week - 1 month

Purchase Point : Brand website

0

CindyPranata

25 - 29

Combination, Medium, Neutral

26 Mar 2020

CindyPranata recommends this product!

Ini sih bagus banget bisa bikin kulit yang oily jadi glowing tanpa keliatan minyakan. Tiap pake ini trus dandan gak bikin crack sama sekali. Pernah sekali di dandanin sama MUA, minta pake primer ini. Keliatan banget bedanya sama temen ak yang pake primer lain padahal makeupnya sama persis tp di g lebih tahan lama

Usage Period : 6 months - 1 year

Purchase Point : Sephora

1

megambr

19 - 24

Combination, Medium Light, Neutral

03 Dec 2019

megambr recommends this product!

Secinta itu sama produk ini, buat aku yg terobsesi tampilan glowing si inbetween hydro priming cream ini penyelamat, teksturnya mudah menyerap dan bikin kulit kenyal lembab sekaligus sebagai priming buat makeup selanjutnya, makeup jadi bagus aja di kulit dan ngasih efek glow, mau cobain produk inbetween yang lainđŸ„°

Usage Period : 1 week - 1 month

Purchase Point : C&F

0

SIMILAR PRODUCTS