Beauty Blender Nude - Review Female Daily

ADD

Beauty Blender

Nude

Rp. 340.000

5.0

4
0
0
0
0

4 users

Reviewed this

100% users

Recommended this

Description

MEMBER'S REVIEWSigned & Sealed with honesty

Filter |

Sort by:

newest

peacockgreen

Combination, Medium Light, Warm, 30 - 34

peacockgreen recommends this product!

16 Sep 2019

I first use the nude variant in 2016. It’s as good as the pink and the pro (black), but I think this is a liiitle bit denser and the surface is softer (not as porous). I still prefer the nude because it also doesn’t bleed like the pink, and it’s good to have a softer op ... Read more

Usage Period : 6 months - 1 year

Purchase Point : Sephora Online

0

aisyahadiani

Oily, Light, Warm, 19 - 24

05 Mar 2019

From countless sponges I’ve tried, those are all great, but nothing compares to this one. Rasanya kaya mau berkeliling dunia kemana aja, endingnya tetep ini yg terbaiq, ini yg ada d hati. Udah lama ga make, trs make ini lg itu rasanya kaya membuka lagi lembaran baru yg ... Read more

2

Zilfany

Dry, Medium, Neutral, 25 - 29

16 Feb 2019

Harga tidak membohongi hasil. Sengaja beli yang warna nude demi menyamarkan noda bekas foundation kalo nggak bisa bersih nyucinya. Tapi ternyata sebagus itu! Gampang dibersihin, blend the liquid makeup product nicely in my face, dan bouncy parah. Beda dengan blending sp ... Read more

0

Abigaille

Combination, Light, Cool, 25 - 29

09 Feb 2019

Woooww! Sponge satu ini bikin galau bgt kalo mau beli tapiii aku pasti akan repurchase lagi. Karna ini sponge penolongg bgt nih, haha. Jadi tuh sponge ini lembuuutt bgt kn d pipi, biasanya jd lebih merata drpd sponge2 lain yg udah pernah aku cobain. Puasss bgt sm hasiln ... Read more

0