Lavie Lash Luxury Faux Lashes Hepburn - Review Female Daily

ADD

Lavie Lash

Luxury Faux Lashes

Hepburn

Rp. 49.800

4.8

3
0
0
0
0

3 users

Reviewed this

100% users

Recommended this

Description

MEMBER'S REVIEWSigned & Sealed with honesty

Filter |

Sort by:

newest

Retnohandayani

Combination, Light, Cool, 19 - 24

Retnohandayani recommends this product!

29 Nov 2019

Aku beli lash ini waktu flash sale kemaren iseng2 doang cuma 30kan lumayan isi 5 pasang, jiwa diskonan ku melonjak dan kebeli🤦🤦🤦 Ternyata bagus banget dong, bulmat nya kayak natural cantik gitu, tapi tetap bagus eyelook jadinya. sayang gak include lemnya

Usage Period : 1 week - 1 month

Purchase Point : Sociolla

0

Shendee

Combination, Light, Neutral, 25 - 29

10 Nov 2018

One of my favourites falsies type that I willingly buy it again and again as it's so comfortable yet give a fuller eyelash look when I wore it. It's light and not too much attention grabbing. Super duper love it.

0

karinuts

Combination, Light, Cool, 25 - 29

19 Nov 2015

Bulu mata lavie lash enak banget dipakai karena lightweight jadi nggak terasa berat di mata. Bahan bulu matanya juga halus banget dan awet bisa dipakai berulang kali. Aku beli lavie lash di bazaar sehingga nggak dapat lem bulu mata dalam kemasannya. Hepburn ini favoritk ... Read more

0

SIMILAR PRODUCTS

Lavie Lash Fairydust Tink

be the first to review!

Fairydust

Tink

Lavie Lash
Lavie Lash Fairydust Pixie

3.5(1)

Fairydust

Pixie

Lavie Lash