Astalift Moisture Foam - Beauty Review

Astalift

Moisture Foam

Rp. 392.000

4.5

3
0
1
0
0

4 users

Reviewed this

50% users

Recommended this

Description

MEMBER'S REVIEW#FakeFree and Authentic
Fake or paid reviews and violating accounts can be deleted / banned. Read our full Beauty Review Terms & Conditions here.

Filter |

Sort by:

newest

meidahlia

25 - 29

Combination, Medium, Warm

26 Nov 2020

meidahlia recommends this product!

aku coba produk ini dalam bentuk sampel. isi produk nya warna ke orang gitu. aromanya mirip dengan produk astalift lainnya. saat di aplikasikan ke wajah, asli ini cleansing foam terlembut yang pernah aku coba selama ini. terbaik lembut banget. tapi setelah selesai di bilas kulit aku jadi terasa kenceng, dia seperti mengangkat seluruh minyak pada wajah ku, membuat jadi dry yang akhirnya minyak pada wajah ku timbul lebih banyak dari biasanya. amat sangat di sayangkan kurang cocok di kulit ku.

Usage Period : Less than 1 week

Purchase Point : Sample

0

jasminepj

35 - 39

Combination, Medium, Warm

15 Dec 2019

jasminepj recommends this product!

I AM IN LOVE!!!! my skin is dry and even drier than usual because i am in the middle of retinol routine for taking care of my acne problems which i got from FTE. first of all I FALL IN LOVE WITH THE SCENT (yes it needs to be written in capslock so you will know i really mean it) it is the smell of the red algae, the signayure scent of astalift that somewhat smells like tea and rose in my nose. second a lil goes a long way, i dont need lots to clean my whole face. third it doesnt stripped me off - it is THAT HYDRATING. forrh its only 300ish for 100ml. super affordable conpare to skii or menard or la mer. I AM RECCOMENDING THIS TO YOU FOR SURE!!

Usage Period : 1 week - 1 month

Purchase Point : Gift

0

makeuphunter

25 - 29

Combination, Medium Light, Warm

08 Jul 2019

ini satu satunya foaming cleanser yg aku coba tapi ga bikin kulit ketarik atau kering. teksturnya creamy agak licin, pakenya dikit aja cukup buat semuka. dibilasnya gampang jugaa. enak deh pokoknyaaa.

0

shinhw4_girl

35 - 39

Oily, Medium Light, Warm

26 Sep 2018

Sabun cuci muka FAVORITE! Udah ga tau berapa kali repurchase si moisture foam nya astalift ini. Formulanya lembut, ga bikin kulit berasa ketarik setelah di bilas. Wanginya juga enak banget! Me loved it!! Dari segi harga emang berasa banget, tapi ini awet sampe 6 bulan lebih kok. Jadi kalau di hitung-hitung ini cukup hemat.

0