Mario Badescu AHA Botanical Body Soap - Review Female Daily

Mario Badescu

AHA Botanical Body Soap

Rp. 0

4.8

3
1
0
0
0

4 users

Reviewed this

50% users

Recommended this

Description

MEMBER'S REVIEWSigned & Sealed with honesty

Filter |

Sort by:

newest

27 Sep 2020

Aldonnawii recommends this product!

Surprisingly suka banget sama produk ini! This body wash helps to reduce acnes on the body! Kulitku tipe yang sangat kering but smh di punggung ada satu atau dua acne dan setelah pake ini jerawat di punggung cepet ilang + ga ada bekasnya! Untuk pakainya baiknya 1 minggu sekali otherwise it will lead to overdried and overexfoliated skin!

Usage Period : 1 month - 3 months

Purchase Point : Brand website

0

17 Apr 2020

Anggiakin recommends this product!

MUST HAVE BGT!!! Gw pake ini buat ngilangin bekas jerawat di punggung, dan setelah ngehabisin 1 botol, gw perlahan-lahan melihat perubahan jg. Malaupun emang ga bisa langsung jedet ngilangin bekasnya, gw ttp puas sama perubahannya. Will definitely repurchase again! Btw, setelah pake sabun ini kalo di gw, kulit jd kering.

Usage Period : 3 months - 6 months

Purchase Point : Douglas

0

29 Jun 2019

love this product!❤️ bikin bacne aku kempes. selama pake ini jerawat jd jarang muncul di punggung. isinya jg banyak lama habisnya. btw sabun ini bikin kulit kering, so don't forget to use a moisturizer after using this soap.

0

09 Jun 2017

This grapefruit-infused liquid soap is supposed to mildly help exfoliate dead skin cells while you shower. It does help with the pore congestion (acne!) on my back and my chest, so I suppose it works! It's pretty cheap too, for 8 US dollars you get a medium bottle of 236 ml.

0