HUXLEY HUXLEY Body Wash ; Moroccan Gardener - Review Female Daily

HUXLEY

HUXLEY Body Wash ; Moroccan Gardener

Rp. 0

4.5

1
2
0
0
0

2 users

Reviewed this

100% users

Recommended this

Description

MEMBER'S REVIEWSigned & Sealed with honesty

Filter |

Sort by:

newest

dhindaelok

Oily, Medium Light, Warm, 25 - 29

02 Mar 2021

dhindaelok recommends this product!

Baunya aku suka banget, harum bunga mawar. Trus sabunnya ga bikin kering. Bikin lembab kulit. Kalo mandi pake sabun ini jadi kaya lagi mandi pake bunga mawar. Bikin relax banget aromanya. Kalo ada budget lebih buat beli sabun mandi, ini boleh dicoba.

Usage Period : 6 months - 1 year

Purchase Point : Gift

0

Khaulasaza

Combination, Medium, Neutral, 25 - 29

17 Nov 2020

Khaulasaza recommends this product!

Wanginyaa enak relaxing banget, aku biasanya ga suka yang wangi2 tp ini enakk beneran tahan lama pulaa, body washnya gak terlalu kentel teksturnya dan berbusa walopun gak banyak jadi gak terlalu boros di pake sebadan paling butuh 3-4 pump / bisa juga pake shower puff, dibilas nggak licin juga nggak keset jadi enak rasanya di kulit, lembabb~⁣ Bakal perfect combo kalo dipake sama oilnya tapi aku gapunya wkwk ⁣ Yang nggak aku suka cuma harganya kayanya 😆, tapi ini worth to try! kalo ada pargum loundry wangi kaya ginii bakal kubeli sih 😆 ⁣

Usage Period : 1 month - 3 months

Purchase Point : Gift

0

ziyah519

Dry, Medium, Warm, 25 - 29

09 Nov 2020

ziyah519 recommends this product!

The body wash ingredients is fabulous with Huxley's scent signature, smells luxurious and elegant. I like use Huxley cleansing gel in my body😂 but with foam and scent which is more rich and long lasting. After I use the body wash, my bathroom like bloom garden. The scent effect is amazing, but relaxing too..🏵🌿 The body wash really gentle and cleansing well. My skin feels hydrates and moisturized at the same time.🚿After it my skin really fresh and soft, this is best for dry and sensitive skin💚 I really love this body wash😍 beside really good for my skin. Thi body wash makes my bath routine like spa, healing me from badmood and restore my energy🌱

Usage Period : 1 month - 3 months

Purchase Point : Shopee

0