Bar Soap - Review Female Daily

ADD

Wangsa Jelita

Bar Soap

Turmeric
Rp. 47.000
3.5

5 REVIEWS

5 Stars

2

4 Stars

1

3 Stars

0

2 Stars

2

1 Star

0

4/5

for package quality

40%

users will repurchase

female-daily-user-image
ntind7174

Dry

Medium Light

Cool

25 - 29

15 May 2018

sabun yang wanginya enak banget... ngga medok tp lembut dan awet.. lumayan hydrating tapi ga se-hydrating sabun castille. kulit juga kayaknya makin cerah (lbh kw kuning langsat) pake sabun ini... tp agak pricey yaa... hehe... #OSIMxWangsaJelita #PromotingWellBeing

female-daily-user-image
scarlett_pearl

Oily

Medium

Warm

25 - 29

26 Oct 2016

Very subtle barely-there smell for all variants (I don't mind though. But if you like an aromatic bath, then this one is not going to satisfy you). No colorants. It is neither hydrathing nor dehydrating. This is my first natural soap bar and was happy to try it. Very simple and few ingredients. They use phalates free fragrance. I will not repurchas... Read More

female-daily-user-image
simply1

Oily

Medium Light

Cool

25 - 29

05 Nov 2015

Aromanya saya suka banget! Very relaxing, cocok banget buat dipakai kalau habis kerja. Dan yang saya suka sabun ini gak mengandung SLS, jadi gak bikin kulit saya kering dan kesat. Kemasannya juga rapi banget.

female-daily-user-image
annisya

Dry

Medium

Warm

25 - 29

27 Oct 2015

Pertama kali coba sabun ini, aku pikir wanginya akan jiplak banget. Gataunya aku salah total. Wanginya tidak menyengat, busanya banyak namun mudah dibilas, dan yg penting, setelah mandi, kukitnya jadi halus walapun hasilnya tidak instant yah, butuh bbrp hari baru terlihat.

female-daily-user-image
nindyart

Combination

Medium

Neutral

25 - 29

26 Sep 2015

+ PLUS<br /> + Not drying my skin<br /> + Aromatherapy scent which will make you feel relax after bath :) <br /> + It has a lot of foam, even though it's natural product ;)<br /> + The packaging, the soap is wrapped with a cling-wrap. Hygienic!<br /> <br /> - MINUS<br /> - For the price, it's kinda expensive though<br /> - A bar won't be enough for... Read More

similar products

3.5(1)

Bath Soap

Bar Soap

Muji

2.8(9)

Sabun Bengkoang

Minyak Zaitun

Purbasari

5(1)

LA TULIPE

Bar Soaps

BYREDO