Blush - Review Female Daily

ADD

NARS

Blush

Deep Throat
USD 30
4.9

8 REVIEWS

5 Stars

7

4 Stars

1

3 Stars

0

2 Stars

0

1 Star

0

3.4/5

for package quality

50%

users will repurchase

female-daily-user-image
calupict

Combination

Medium

Neutral

30 - 34

30 Apr 2019

Baru saja beli dan dicoba sekali. Pas diswatch kelihatan terlalu pink tapi diaplikasikan di pipi jadinya pas banget dan natural. Warnanya tidak se-shimmer orgasm (alasan aku kurang suka orgasm) tapi tetap ada glow-nya.

female-daily-user-image
audreytantra

Oily

Light

Cool

18 and Under

04 Jan 2019

SUKA BANGEEEEEEET!!!!😭😭😭 my new holy grail blush abis MAC - Fleur Power. Warnanya cantik bgt parah, pigmented, gampang diblend yang pasti!!! Jauh lebih suka ini dibandingin Orgasm. Jadi pengen beli lagiiii cobain shade Dolce Vita gara-gara keliatannya baguss🤪 Cuman packagingnya aja sih yg aku ga soalnya gampang kotorrrrr☹️🧐

female-daily-user-image
tmrmaya

Oily

Medium Light

Neutral

19 - 24

14 Dec 2018

LOOOOOVE WARNANYA tp jarang pake blush sih.. jd cuman buat koleksi aja, suka karena dia tahan lama juga di kulitku yang super oily masih keliatan warna berseri2 di pipi setelah berjam jam. Repurchase? kayaknya ngga ya mau tambah koleksi yang lain 😂✅

female-daily-user-image
shabrinasidharta

Oily

Dark

Neutral

19 - 24

10 Dec 2018

Blush favorit karena dia kelihatan natural di tan skintone dan nggak terlalu shimmery kaya Orgasm. I've been eye-ing Deep Throat because its name and how it looks much bolder than Orgasm in international influencers that has a light skintone. Untuk shade ini, aku harus build dulu sekitar 2-3 layer tapi along the day, the color intensifies dan jadin... Read More

female-daily-user-image
hermajestylioness

Dry

Medium

Warm

25 - 29

15 Nov 2018

Deep Throat is not a matte shade but shimmery by nature, it has tiny little flecks of gold glitter spun throughout which help radiate a glow. I have had problems with shimmer based products in the past accentuating my enlarged pores but this one does not sit in my pores nor does it highlight them. This one does a very good job as a daily natural he... Read More

female-daily-user-image
lizia

Oily

Light

Warm

30 - 34

11 Nov 2018

blush pertama aku. gk bisa bandingin sama yg lain. tapi makenya bagus kok gk perlu banyak banyak udah keliatan. klo bahasanya beuaty guru itu pigmented. tapi aku gk bakal beli lg. krn dah punya anak dua. rempong

female-daily-user-image
feby_usman

Combination

Medium Light

Neutral

30 - 34

14 Oct 2018

nasibnya sama dengan orgasm ku.... aku buang packaging nya dan aku satuin sama orgasm pakai magnetic palette. overall aku prefer deep throat warnanya daripada orgasm. tapi yah ada kemiripan la peach peach gt....beda di shimmer aja

female-daily-user-image
jesselyngeraldine

Oily

Light

Warm

19 - 24

27 Sep 2018

Love love love this product!!! Yes it is pricey but my mom is the one who bought it, so yea hahahahaha. This blush is really pretty! I usually don’t enjoy pink or shimmery blush, this is both but I loveeee it. It translates really beautiful on the skin and gives a good amount of glow (not too much for my oily skin). My mom and I finished this produ... Read More

similar products

4.1(167)

Blush On

Serie D

Wardah