False Lashes

Demi Wispies

Ratubulumata

4.5

4 Reviews

Product Price IDR 10,000.00

Overall Rating

Package Quality

Would you repurchase this product?

How is the product priced?

  Upload Photo

Users Reviews

aNNeza

10:30 PM . 23 Dec 15

Murah meriah muntah. Beneran deh ini bulu mata murah banget!
Selain harganya, yang bikin tambah suka, bulu matanya gak terlalu 'fake'. Hihihihi..

Satu lagi yang bikin wow, ternyata enak banget dipake. Aku aja tahan seharian. Padahal kalau dulu pake bulu mata bawaannya pengen narik mulu dari mata.

Satu kekurangannya cuma gak sepaket sama lem bulu mata. Tapi apalah gue ini bisa protes dengan bulu mata seharga 5rb! Pokonya suka!

5 User's Overall rating

Demboo

11:43 AM . 06 Dec 15

Model ini kurang cocok dengan mata saya yang kecil dan cenderung monolid, tapi kualitas bulumata nya sendiri oke, ringan dan lentur, ngga nusuk ke mata. Kemasannya standar, di plastik tray tipis dengan tutup mika dan ada kode nama/nomer lash nya di tutupnya.

5 User's Overall rating

betlian

10:10 PM . 28 Nov 15

sumpaaah suka bangeeet sama bulumata dari ratubulumata ini!!! mirip ardell,dan juga ringan banget pas dipake..muraaah meriaaaah,karena ga boleh beli satuan jadinya aku beli 1 lusin dan cuma 55rb yang artinya 1 pcs ga nyampe 5rb..suka banget lahh..

4 User's Overall rating

anissasef

3:06 PM . 26 Nov 15

This might be the most natural-wispy-looking false lashes I've tried yet, it is so cheap especially if it's bought per dozen and more. It has a clear band which is kind of nice, it's lightweight, and can be worn for daily use without looking overdone. But I notice that the width of the band is shorter than some other standard false lashes I've tried. I usually have to cut them before use but this doesn't need to be cut, at least for my eyes. I'm super satisfied by this product, will definitely purchase some more.

5 User's Overall rating

Ratubulumata False Lashes
anissasef

anissasef

2 years ago

1

Wishlist

4

Reviews

3.3

Package Quality

75%

Repurchase

Description

Ocean Lashes by Ratubulumata

Report This Product

Product Video

Not found video in this product

Ratubulumata

Not found article in this product