ADD
2.9
(4 reviews)
Ultra Matte Lip
Midi
Colourpop Cosmetics
Rp. 145.000
4 Reviews
Zahasyim
Combination, Medium Light, Warm, 19 - 24
30 Apr 2016

Aku suka pake ini kalo lagi pake eyeshadow n blush on yg cukup tebel, karna warnanya lumayan pucet.<div>Tapi aku sukaaa kok, cuma kalo dibibir aku pake ultra matte ini harus pake lip balm dulu karna saking keringnya bisa kaya pecah gt dibibir.</div><div>Aku suka2 aja warnanya, dan mgkin akan repurchase lagi kalo abis hehe</div>

Eyewantitall
Combination, Medium, Warm, 25 - 29
30 Nov 2015

Aku nggak suka sama formula colurpop liquid lipstick ini. Aneh mattenya, berasa kayak ketiban cat kering, bibir aku pakai ini bener-bener berasa nggak nyaman. Jadi dia teksturnya liquid trus keringnya dibibir aku rasanya kayak powdery gitu, ga enak kalau mau rubbing pas udah kering. Keringnya juga aku nggak suka karena dia nonjolin banget garis-gar...

asihsri
Combination, Medium Light, Warm, 30 - 34
28 Sep 2015

when I see the color from its tube, oh I'm so excited, because I do really like the color and hoping that I can pull this color on my lips. <br /> I applied it and it turns bit pale on my lips.. actually I'm a bit sad but I think again..if I'm using it with bold lip liner color, it'll be the exact color that I want. <br /> to be honest I'm quite di...

nadiashifa
Combination, Medium Light, Neutral, 25 - 29
25 Sep 2015

My second prize from FD Beauty Review giveaway, yaay thanks FD! I got my UML in the shade Midi, which described as a soft neutral beige. I've never had any lipcolor like this so I was intrigued. I was hoping that somehow it's going to have a slight pink in this, but it turns out just beige in my lips. Pigmentation wise is good, texture wise is just...


Logo FDLogo FDLogo FDLogo FD