Urban Sheen Lip Gloss

Fiery Poppy

Kiko Milano

3.0

1 Review

Product Price IDR 100,000.00

Overall Rating

Package Quality

Would you repurchase this product?

How is the product priced?

  Upload Photo

Users Reviews

fridocha

11:22 PM . 13 Sep 16

Aku bukan penggemar lipgloss karena gak suka efeknya yang lengket dan nanggung di bibir. Aku pakai lipgloss jaman smp/sma hehe. Lipgloss ini oleh-oleh dari teman yang kuliah di Italy. Untuk lipgloss, warnanya pigmented banget hampir serupa sama sheer lipstick. Cocok untuk bikin efek bibir merah merekah yang natural ala-ala korea. Teksturnya juga enak di bibir dan ga terlalu lengket.Cocoklah untuk yang belum berani pake lipstick merah yang bold karena warnanya pugmented tapi ga bold. Packagingnya sih biasa aja, dominan putih jadi gampang kotor.

3 User's Overall rating

Kiko Milano Urban Sheen Lip Gloss
fridocha

fridocha

1 year ago

0

Wishlist

1

Review

1.5

Package Quality

100%

Repurchase

Description

Lip gloss pencil with a wet look, intense colour and extra-shiny finish.



The lip gloss' formula creates an optical effect that makes your velvety smooth lips look even fuller while moisturizing and concealing fine lines. A thin layer of bright colour in a soft creamy pencil that envelops the lips and feels sensational.



The texture permits varying degrees of coverage and ensures staying power. The tip can be sharpened for an effortless, accurate application. The pencil's small size allows you to take it with you everywhere. Water resistant.







Dermatologically tested.



Paraben free.

Report This Product

Product Video

Not found video in this product

Kiko Milano

Not found article in this product