ADD
4
(4 reviews)
Eight Hour Cream Intensive Moisturizing Hand Treatment
Maybelline
Rp. 285.000
4 Reviews
Sophiatika
Oily, Medium, Neutral, 25 - 29
28 Nov 2016

Hand Cream ini teksturnya lembut dan ringan, enak dipakai juga gampang meresap di kulit. Tapi seperti kebanyakan produk elizabeth arden lainnya yg non fragrance, hand cream ini tidak ada pewanginya dan menurut aku wanginya kayak obat. Sayang sih karena aku lebih suka hand cream yg punya wanginya enak dan segar.

unibayyinah
Normal, Light, Warm, 19 - 24
31 Jan 2016

I love this hand cream! It's a hand cream should all be like. It's not sticky and thick yet it's abosrb perfectly into the skin and leave a pleasant smell. So when you shake hands you're business partner will notice you more.

hellosandara
Normal, Medium Light, Neutral, 25 - 29
31 Oct 2015

I absolutely love this product. It's a little more expensive than some of the other hand lotions I've used in the past but, the quality is amazing so I don't mind spending a little extra. I really hate creams that feel heavy and sticky. This product is ideal because it's light and absorbs quickly into my skin. Definitely give it a try if you like l...

Hanzky
Normal, Medium Light, Neutral, 35 - 39
26 Dec 2013

Tangan gue lumayan kering jadi harus pakai lotion berkali-kali. Apalagi kalo abis wudhu, pasti berasa banget deh keringnya. Jangan tanya kalo pergi ke udara dingin atau di pesawat. Jadi memang wajib bawa ini yang berasa bener-bener bikin kulit selalu lembab dan haluuuuss. I no longer have dry cuticles because of this and the most important part: ng...


Logo FDLogo FDLogo FDLogo FD