Hygienic Cleansing Lotion

Soothing Relief

Balneol

4.0

1 Review

Product Price USD 13.00

Overall Rating

Package Quality

Would you repurchase this product?

How is the product priced?

  Upload Photo

Users Reviews

lineline19

2:39 PM . 12 Nov 15

sangat membantu waktu aku menderita keputihan yang disebabkan jamur yg menyebabkan jadi gatel banget di miss V
saya pakenya pertama miss V dibersihkan dulu dengan air, dikeringkan sedikit dengan tisu (tapi jangan sampai terlalu kering), lalu tuang balneol ke tisu, lalu dioleskan ke miss V yang gatal, bener2 bikin adem. Aku selalu bawa balneol ini di tas waktu lagi keputihan itu. Kemasannya praktis untuk dibawa kemana2.
tapi sayangnya ini cuma membantu aja dalam mengurangi gatalnya, balneol tidak mengobati keputihannya.
sekarang keputihan ku sudah sembuh, aku pake balneol ini untuk pembersih miss V kalo lagi merasa kering. Sangat membantu dan berguna.
sayangnya produk ini susah dicari, aku beli di drugstore.com dan harganya lumayan mahal karena harus shipping ke indonesia

4 User's Overall rating

Balneol Hygienic Cleansing Lotion
lineline19

lineline19

2 years ago

0

Wishlist

1

Review

4.0

Package Quality

100%

Repurchase

Description

The perfect remedy for a private matter. For more than 30 years, physicians have recommended this soothing lotion to cleanse and relieve discomfort of areas "down there". BalneolĀ® gently, yet thoroughly cleanses and soothes the anal and/or vaginal areas. Keep a bottle handy in every bathroom.
Balneol is for the hygienic cleansing of irritated anal and external vaginal areas.

Report This Product

Product Video

Not found video in this product

Balneol

Not found article in this product