FLASH

Jimmy Choo

4.7

10 Reviews

Product Price IDR 840,000.00

Overall Rating

Package Quality

Would you repurchase this product?

How is the product priced?

  Upload Photo

Users Reviews

Mireille

11:15 PM . 19 Jul 17

kenal parfum ini karena ada rekan yang pake, pertama cium baunya langsung jatuh cinta. baunya bener bener beda ga kayak parfum yang dijual literan gitu, baunya berkelas dan tahan lama. botolnya pun cantik. recommended banget pokoknya.

5 User's Overall rating

unforseeable

11:45 PM . 01 Jun 17

kalo kata kakak aku ini parfum bau orang 'kaya', berkelas gituu haha, tp bener sih, baunya ga pasaran ga kaya parfum literan gt hehebotolnya lucu, pertama kali nyoba ini karna dapet sampel yg 1 ml gift dari mba2 di mall trus jatuh cinta pas pertama disemprot

5 User's Overall rating

boobsandbutts

11:18 AM . 02 Jul 16

Jimmy Oh Jimmy, I really love this fragrance of yours. It has that sexy, fresh, playful sense to it. Top notes is fruity and it dries down to floral and woody a perfect mix and no musk ingredient is something I really appreciate, good job Jimmy! 

5 User's Overall rating

shironeko

11:29 AM . 16 Feb 16

Suka sama wanginya gara2 ketemu dulu dengan versi si shower gel..... kayak2 Wangi sabun dan tidak terlalu mencolok. kemasannya sih biasa aja wanginya juga lumayan tahan lama asal gak ketempat2 yang bau asap :-D.

4 User's Overall rating

Shinysmile

1:28 PM . 16 Jan 16

Saya suka parfum ini. Pertama kali beli di duty free Dubai. Baunya cukup kuat sehingga cocok dipakai saat malam hari. Botol kedua beli di Sephora FR, aromanya sedikit berbeda dan kurang tahan lama. Mungkin ingredientsnya ada yang diubah.

5 User's Overall rating

Jimmy Choo FLASH
grisselda

grisselda

3 years ago

Jimmy Choo FLASH
ZRezhia

ZRezhia

2 years ago

1

Wishlist

10

Reviews

4.6

Package Quality

70%

Repurchase

Description

Anticipation. Excitement. The cool rush of power a woman feels when dressed in a pair of sexy shoes. Introducing FLASH, the second fragrance from Jimmy Choo. Embodying the thrill of the red carpet and the glamour of dressing up, it is the latest must-have accessory for the Jimmy Choo woman. Pink pepper, tangerine and strawberry open the fragrance with a fresh, sparkling introduction. Heart notes of strong, exotic white flowers reveal a sexy character. A base of white powdery woods leaves a lasting impression, both seductive and sensual.

Notes: pink pepper, tangerine, strawberry, tuberose, jasmine, white lily, heliotrope, white woods.

Report This Product

Product Video

Not found video in this product

Jimmy Choo

Not found article in this product