Goof Proof Brow Pencil

6 Deep

Benefit

5.0

1 Review

Product Price USD 24.00

Overall Rating

Package Quality

Would you repurchase this product?

How is the product priced?

  Upload Photo

Users Reviews

alliyya

4:15 PM . 17 Jul 17

Been using this brow product everyday ever since I got it. Awalnya kukira bakal terlalu gelap, ternyata pas dipake cocok ngga kayak shinchan. Bentuknya yang segitiga enak buat bikin ujung alisnya. Staying powernya bagus banget. Aku kalo kuliah pake ini pulang malem pas diliat juga masih bagus. Udah pake ini berbulan-bulan dan belum abis juga. Suka juga ada spoolienya di satu ujung jadi ngga perlu terpisah.

5 User's Overall rating

Benefit Goof Proof Brow Pencil

1 month ago

0

Wishlist

1

Review

4.0

Package Quality

100%

Repurchase

Description

Presto…everyone’s an expert with this super easy filling & shaping eyebrow pencil. It features a custom, non-sharpen “goof-proof” tip, soft color and a glide-on formula for easy & fast brow filling. Comes complete with built-in blending spoolie-brush and signature Tips & Tricks!

Report This Product

Product Video

Not found video in this product

Benefit

Benefit merupakan produk kecantikan yang didirikan pada tahun 1976 di San Francisco oleh Jean dan Jane Ford. Merupakan produk kecantikan yang paling dikenal, dengan produk andalan “Benetint” yang telah terjual lebih dari 10 juta botol hingga saat ini.

Not found article in this product