Moisturizing Shower and Bath Oil

Aveeno

4.5

1 Review

Product Price USD 6.50

Overall Rating

Package Quality

Would you repurchase this product?

How is the product priced?

  Upload Photo

Users Reviews

lineline19

10:27 PM . 15 Nov 15

suka banget sama sabun mandi ini. sebelumnya, kulit saya kering banget, apalagi kalo ga pake lotion, bisa sampe bersisik gitu klo kena kuku langsung putih2 :(
pake sabun mandi ini bener2 melembabkan kulitku, kulit kembali jadi halus banget, bahkan saya sering tidak pake lotion karena terburu2, tapi kalo mandinya pake sabun ini, kulit saya tidak bermasalah sama sekali, bener2 halus dan lembab aja kaya pake lotion. aromanya juga soft dan calming bgt.
yang saya gak suka dari sabun ini adalah teksturnya yang sangat cair, kadang jadi suka pake kebanyakan sayang deh T_T
mana sabun ini susah didapat harus ikut PO US gitu
but totally very worth it!! love it so much!

5 User's Overall rating

Aveeno Moisturizing Shower and Bath Oil
lineline19

lineline19

1 year ago

0

Wishlist

1

Review

4.5

Package Quality

100%

Repurchase

Description

Your dry, itchy skin can't tolerate ordinary body cleansers. And (on most days anyway) you aren't quite ready to contemplate a hermitic existence forsaking cleanliness and the company of others. Aveeno might have just the bathing solution you're looking for. Their Moisturizing Shower & Bath Oil has colloidal oatmeal to relieve itchy skin while gently cleansing. Mineral oil lubricates and moisturizes your skin, leaving it feeling smooth and comfortable. And you? You're ready to greet the world.

Report This Product

Product Video

Not found video in this product

Aveeno

Not found article in this product