ADD
3.5
(5 reviews)
Bar Soap
Turmeric
Wangsa Jelita
Rp. 47.000
5 Reviews
Ntind7174
Dry, Medium Light, Cool, 25 - 29
15 May 2018

sabun yang wanginya enak banget... ngga medok tp lembut dan awet.. lumayan hydrating tapi ga se-hydrating sabun castille. kulit juga kayaknya makin cerah (lbh kw kuning langsat) pake sabun ini... tp agak pricey yaa... hehe...

scarlett_pearl
Oily, Medium, Warm, 25 - 29
26 Oct 2016

Very subtle barely-there smell for all variants (I don't mind though. But if you like an aromatic bath, then this one is not going to satisfy you). No colorants. It is neither hydrathing nor dehydrating. This is my first natural soap bar and was happy to try it. Very simple and few ingredients. They use phalates free fragrance. I will not repurchas...

simply1
Oily, Medium Light, Cool, 25 - 29
05 Nov 2015

Aromanya saya suka banget! Very relaxing, cocok banget buat dipakai kalau habis kerja. Dan yang saya suka sabun ini gak mengandung SLS, jadi gak bikin kulit saya kering dan kesat. Kemasannya juga rapi banget.

Annisya
Dry, Medium, Warm, 25 - 29
27 Oct 2015

Pertama kali coba sabun ini, aku pikir wanginya akan jiplak banget. Gataunya aku salah total. Wanginya tidak menyengat, busanya banyak namun mudah dibilas, dan yg penting, setelah mandi, kukitnya jadi halus walapun hasilnya tidak instant yah, butuh bbrp hari baru terlihat.

nindyart
Combination, Medium, Neutral, 25 - 29
26 Sep 2015

+ PLUS<br /> + Not drying my skin<br /> + Aromatherapy scent which will make you feel relax after bath :) <br /> + It has a lot of foam, even though it's natural product ;)<br /> + The packaging, the soap is wrapped with a cling-wrap. Hygienic!<br /> <br /> - MINUS<br /> - For the price, it's kinda expensive though<br /> - A bar won't be enough for...


Logo FDLogo FDLogo FDLogo FD